fredag 27. september 2013

Butikk gis bort

Ønsker du å eie egen blomsterbutikk,






Nå kan du få sjansen :)
Jeg har nå bestemt meg for å gi bort butikken til noen som vil drive videre.




Butikken har flott beliggenhet i Tyrollerhuset på Halmstad, rett ved veien med synelige vinduer

og stor parkeringsplass rett utenfor døra.


Blomstersmia er en trivelig og god butikk som selger blomster og snitt, vi har også mye innen

gaver og små interiør som er en veldig god kombinasjon.




Butikken er 85 kvm.

Med lager/kontor og bakrom.

kjøle

Noe inventar, og det som er igjen av varebehodning etter salg, kasse, terminal osv vil medfølge butikken.

Du bør ha erfaring fra butikk, helst blomsterbutikk

fra 1.november

 

Ta kontakt

På mail

blomstersmia@online.no


1 kommentar:

  1. Jeg er aldeles henrykt over nettsiden din. Ta gjerne en titt på nettsiden min =) Eg blogger litt om tapetsering Dessverre er ikke bloggen så flott som det du har laget :/

    SvarSlett