fredag 9. mars 2012

Blomsterkurs

Blomsterkurs.
Tirsdag holdt jeg blomsterkurs for noen av venninnene mine.
Jeg viste de hvordan man kan sette opp enkle buketter
(roser, tulipaner) slik at det ser pent ut når de står i vase
ikke bare hivd oppi :)
og så lagde vi dekorasjoner.
Her ble det mye fint!


Jeg holder også kurs for andre som vil.
Er dere en jente gjeng som har lyst til å prøve.
så kan dere kontakte meg på telefon eller sende meg en mail.
så setter jeg opp et opplegg som passer for dere.
En kreativ jentekveld :)

Her en noen bilder fra de som var på kurset og litt hva de lagde :)


Jentene i full konsentrasjon over blomstene :)






Her i virkelig dyp konsentrasjon :)


Sånn ble resultatet :)








Disse er laget av Ida

3 kommentarer:

  1. anbefaler virkelig en slik kveld :-) Kjempe morsomt og utfordrende på samme tid :-)
    Ida H

    SvarSlett
  2. Så gøy det ser ut :)
    Flotte blé de hvertfall!
    Ønsker deg en herlig søndag ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Så snill du er som gjør noe kjekt for venninnene dine.
    Herlige og flotte resultater.
    Stakk innom for å ønske deg en fin helg,med påske i hjertet,og masse deilig solskinn i sinnet♥
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett